31 Ağustos 2009 Pazartesi

GÜZEL BİR GÜN

Geçen yazdıklarıma dair bütün kaygılarımı rafa kaldırdım bugün.Sabah uyanıp uzun(bana göre hala pek uzun değil ama)bir tatilin ardından yeniden okuluma gittim.Arkadaşlarımı o o kadar çok özlemişim ki anlatamam.Hepsi bir birinden güzel insanlar bir çoğuyla tenefüs aralarında pek konuşamasakta yinede çok güzel insanlar olduklarını hissede biliyorum.Bu arada içimi en çok rahatlatan şeyde minik aşkın hiç sorun çıkarmamasıydı beni uğurlarken bakan teyzesini görünce hemen kucağına atladı ve öpücük yağmuruna tuttu onu daha sonrada beni uğurlarken dudaklarını uzatıp kocaman bir öpücük kondurdu dudağıma sanırım o da alıştı benim bu tempoma.Yarın yeniden bir hafta boyunca okula gideceğim ama içimde çok güzel bir heyecan var bu sefer sanırım arkadaşlarımla güzel şeyler paylaşacak olmanın heyecanı:))

Hiç yorum yok: