10 Ağustos 2009 Pazartesi

vee evime döndüm

Çok şükür evimdeyim ;insanın evi gibi bir yer yok gerçektende.O kadar çok özlemişim ki eve girer girmez bütün odaları tek tek dolaştım. Yanımda da küçük aşk asıl onun halini görmeniz lazımdı evin kapısına gelir gelmez çığlığı bastı mutluluktan yazık evladım kocaman bir turdan sonra eve girer girmez hatta evin kapısında şükretdi evi gördüğüne. Bütün gece oyuncaklarıyla oynadıktan sonrada yorgun düştü.Taa ki saat 10:30 a kadarda uyanmadı gerile gerile yattı yatağında.Tabi tatilden döndük ve kocaman işler beni bekler diyip giriştim valiz boşaltmaya biter bitmezde doğruca bloğuma özlemişim kendi bilgisayarımdan yazmayı.Bu arada güler hanımında hakkını yememem lazım ben gelmeden 3 gün önce bütüm evi temizlemiş pırıl pırıl olmuş evim.kısacası çok mutluyum evimde olmaktan eee bülbülü altın kafese koymuşlar vatanım demiş benimkide o hesap.

Hiç yorum yok: