29 Ağustos 2009 Cumartesi

öylesine

Bu aralar kendi kendime takılıyorum denile bilir.Bu haftayı pammukumun tavsiyesi üzerine uçutma avcısı adlı romanı okuyarak geçirdim.Gerçekten çok güzel ve sürükleyici bir kitap herkese tavsiye edebilirim bu arada pazartesi ufaktan ufaktan okul başlıyor hem içimde garip bir sevinç hemde oğlumla artık biraz daha az ilgilenecek olmanın burukluğu var içimde derler ki ohh ne güzel öğretmenlere 3 ay tatil ama görüyorsunuz ancak topu topu 1,5 ay evde olabildim o kadar.Bu arada haftalardır bloguma 1 yorum dahi gönderilmemiş ben bunu kendi beceriksizliğime bağlıyorum artık.Bu işide beceremedik sanırım ama umrumda değil ben bloğa yazı yazarken kendi içimi rahatlatıyorum buda bana yetiyor.İşin komiği ne biliyormusunuz hem bloğumu okuyan eden yok hemde utanmadan bir blog daha açıyorum üstelik bir izleyicisi olan (o da laf aramız da kardeşim).Neyse bu aralar sadece işin piri olan blogları okuyarak geçiriyorum zamanımı bende

Hiç yorum yok: