3 Ağustos 2009 Pazartesi

merhabaaaa

sonunda up uzun yolları aşıp tatilimizi noktaladık.Aslında tam olarak noktaladık sayılmayız,büyük aşk bana süpriz yapıp istanbuldan tam dönmek üzereyken izmire direksyonu kırıp ankaraya annemlere getirdi beni o kadar çok mutluyum ki anlatamam.Tatil boyunca büyük aşkın annesi hariç aslında hep annemlerleydim ama ankarada olmak evimde olmak bana ayrı bir keyif veriyor.Bu ev bekarlığımdan kalma o kadar izler barındırıyorki her bir duvarında heyecanlanmama nın imkanı yok.En güzel zamanları en buruk acıları kısacası yaşanmışlığı sadece benim ailemin yaşanmışlığını(evin ilk sahipleri annemler)sıcacık duygularla taşıyor yüreğime.Birde kız kardeşim pammmukla yaptığım sabaha kadar yapılan bizi çoğu zaman gülme krizlerine sokan hoş sohbetler var neşeme neşe katan.Büyük aşka sonsuz teşekkürler.

Hiç yorum yok: