12 Ağustos 2009 Çarşamba

blogla dertleşme

Tatil bitti bitiyor ben evin, oğlumunla birlikte zaman geçirmenin tadını doya doya yaşamaya çalışıyorum.Minik aşk(aslında sevgisini hiç bir şeye değişmem ama babası ilk aşk olduğu için minik aşk)bu aralar olabildiğince yaramaz her şeyi karıştırıyor her şeyi kırıyor iki dakika yarinde durmuyor kalbini kırmak asla istemesemde zaman zaman kötü anne olmakta çok korkuyorum.Bazen sinirlenip bağırıyorum bu seferde onun hırçın öfkesiyle karşılaşıyorum.Eskiden annem bize kızdığın da susar onun sinirinin yatışmasını beklerdik şimdi nerdee ben kızdığım zaman daha bir sinirli oluyor minik aşk cimdik atıyor pis diyor git diyor.Bütün bu kötü davranışlarından da nasıl vaz geçireceğimi hiç mi hiç bilmiyorum.Bana göre bütün yollar denendi ama küçük aşk değişmedi.Çocuk psikoloğuna bile götürmeyi düşünüyorum zaman zaman (Annem duysa kıyamet kopar)bu arada pammuk kardeşim gizoş ve annelerin bir tanesi ispanyada tatilde onlar giderken ne çok içim gitti bir bilsen blog.Ama elden bir şey gelmedi ve uğurladık onları güzel sıcacık dileklerle.Benim de en büyük hayalim ülkeleri gezmek ama birkere vakti zamanında ingiltereye gitmiştim o kadar nasip kısmet artık kim bilir ne zaman gerçek olur bu hayalim.Bu arada g mailim açılmıyor sinir olmuş durumdayım gerçi pek fazla mail atanım yok ama bir iki mailde sevindiriyor beni gerçek arkadaşlardan gelen.Bu akşam eski bir dost izmire annesine gelmiş ziyaretine gidicem çok mutluyum o yüzden. Bir de oğlan şu an uyanmasa da rahat rahat blogum da vakit geçirebilsem...

Hiç yorum yok: