13 Temmuz 2009 Pazartesi

oğlumun bakıcısından anlamsız hareketler:((

Aslında nerden başıyacağımı tam olarak bilemiyorum.Biz eşimin esleği nedeniyle geçen yıl ığdırda görev yaptık.Bu yıl da izmire geldik.Malum çalışıyorum ben tayinim filan derken oğlana bakmak için bir kadın buldum.Bir önceki çocucuktan referansları çok iyi olduğu için ve çok sıkışık bir zamanda olduğum için hemen anlaştım kadınla 500 TL ye .Koskoca bir yıl geçti kocaman kışı devirdik kadın bütün övgüleri hak ediyor.Oğluma neredeyse benden iyi bakıyor ama devamlı maddi olarak sızlanıyor.Hemde devamlı ama açık açık değil devamlı lafı bir yerlerden dolandırıp maddiyata getiriyor.Tamam anladım geçim sıkıntısı ama bizde parayı beleşe kazanmıyoruz ya!Üstelik ben onunla anlaşırken hiç pazarlık bile etmememiştim.Ben öğretmenim haliyle bizim tatiller çok.Yarı yıl tatilinde yarım para vereceğimi yaz tatilindede 2 ay yarım para vericeğimi söyledim tatil zamanı zar zor isteksiz kabul etti.Bu arada temizliğe geliyor ve ben 60 lire da oradan veriyorum devamlı hediye alıyorum mutlu olsun diye.Bu gün evde ütü işi vardı ve oğlum teyzesini özlemiştir diye çağırdım.N e zamandır bana bir başka kadının onu devamlı aradığını çocuğuna bakmaktırmak istediğini söyleyip duruyor.Bende ona teyzemizi başkasına vermeyiz deyip duruyordum.Neyse kadın teyzemize beni aryın demiş teyzemiz onu aramış ulaşamamış sonrada dün akşam teyzemizin evine gitmiş.Bu arada kadın teyzemizin benim oğluma baktığını biliyormuş ama inatla diretiyormuş.Bu kadında bizim lojmanlarda oturuyormuş.Teyzemiz bu gün bana kadın geldi çok iyi bir kadına benziyor bana gel bir çocuğa bak dedim bende bir ara gidip bakıcam deyice tepem attı birden bende istiyorsan gidebilirsin dedim.Bana açık söyle eğer gitmek istediysen daha çok para vericeklerse git bende oğluma başka birini bulurum bizim düşüncemiz oğlumun kreş dönemi gelene kadar senin bakman kreş döneminde de yarım gün eve gelmendi dedim.O da siz beni bırakmadıktan sonra ben sizi bırakmam dedi.Bu arada diğer kadın çocuğu senin evine getireyim filan diyormuş.Teyzemiz oğluma evde bakıyor o kadar çok çok ve çok canım sıkıldı ki anlatamam.Neden bunları söylüyor bana? paranla rezil olmak bu analamamı geiyor?oğlum teyzesini çok sevmese teyzemizden memnun kalmasak bir gram taviz vermem aslın da.Ne yapmaya çalıştığınıda çözebilmiş değilim açıkcası.Tam tatil öncesi binlerce paranoya oluştu aklımda.

Hiç yorum yok: