6 Temmuz 2009 Pazartesi

ingilizce dolu hafta sonu

Bu hafta sonu ispanyadan kuzenim geldi.Kendisi daha 3 haftadır evliler kervanına katıldı eşi ispanyol.Hal böyle olunca kimse ispanyolca bilmediği için başladı bir ingilizce dalgası evde.Eşim çok iyi derecede ingilizce konuşuyor.Öbür kuzen zaten Amerikan dili edebiyatı mezunu onun nişanlısı çok çok iyi derece ingilizce konuşuyor.Derken kocaman evde ben ve 2 yaşında olan minik oğlum yabancı kaldık birden konuşulan konulara.Ben enrikeye bir şey diyorum 3 kafadar tercüme ediyor.Vakti zamanında bende İngiltereye ingilizce eğitimi almaya gitmiştim ama aradan 6 yıl geçti ve ben herbildiğimi unuttum.Ne kadar kötü değilmi hani standart bir söz vardırya anlıyorum ama konuşamıyorum benimkide o misal oldu aynen.Dil problemim dışın da her şey çok güzel ve çok eğlenceliydi.Şimdi onları kemere balayına yolladım.Onlara bir ömür boyu mutluluklar dilerken, acilen ingilizcemi ilerletmem gerektiğinin farkına vardım...

Hiç yorum yok: