6 Haziran 2009 Cumartesi

uzun bir ara

Yazmayalı yani yazamayalı upuaun bir ara geçmiş.Buaralar o kadar yoğundum ki anlatamam okulun malum son günleri sınavlar evraklar öğrenciler derken bloguma yazı yazmayı epey bir süre ihmal ettim sanırım.Up uzun bir yaz tatili göz kırpıyor bana öncelikle izmirde oturmanın nimetinden yararlanıp bol bol deniz kumsal vakalarına giricem bu arada dip not evim urlaya 20 dk çeşmeye yalnızca 40.Ondan sonrada ver elini karadeniz.bir uçtan diğer uca gezicem karadenizi malum köyüm olan hopa kemal paşaya gitmeyeli asır olacak neredeyse.Çok özledim oradaki hırçın denizin kokusunu,oradan direk baba memleketi trabzon.Orayada evlendiğimden beri adım atmadım özledim bordo mavi sokakların yağmur kokusunu.Son durak istanbul malum kuzenin düğünü var.Anlıycağınız falımda up uzun yollar var.Umarım huzurlu baldan kopma bir tatil olur benim için.

sevgilerle...

Hiç yorum yok: