29 Haziran 2009 Pazartesi

tatil ama ne zaman?

Bir çok arakladaşım benim mesleğime özenerek bakıyorlar,başlıca bankacı olan teyzem hep şu sözleri tekrarlıyor ''ohh ne güzel yılın yarısı tatil''.İnanın böyle söylendiğinde içten içe çok kızıyorum.Bir kere yarım gün çalışıyor olsakta günün diğer yarısında 40 dk dan 6 ders saati boyunca ayakrayız.malum derste biblo gb oturmuyoruzda 40 dk büyük bir azimle konuş(buda yetmezmiş gb ben devamlı şarkı söylüyorum)tenefüs dediğin zaten 10 dk birde çocukların kişisel davranışlarıyla uğraş bitmek bilmeyen bir tempo.Müsade edilsinde geri kalan zamanda dinlenilsin masa başında oturanlar en azından oturup sakin sessiz işlerini hallediyorlar.Birde tatil mevzusu var yaklaşık 2 hafta önce karneleri verdik vermesine ama sınavlar devam ediyor ve ben hergün okul yolu arşınlıyorum.Bütün bunların dahilinde de hafta sonuda sınavlara gidiyorum.Yani toplasan toplasan adam gb 1 ay tatilimiz var o kadar ve ben şu sınavlardan ve izmirin sıcağından bunalmış bir biçimde o tatili dört gözle bekliyorum...

Hiç yorum yok: