3 Nisan 2011 Pazar

küllerimden doğuyorum

Sanırım bir yıl oluyor birşeyler yazmayalı.Birden bir heves geldi içime.Bir yılda çok şey değiştş aslında artık daha fazla özel ders öğrencim var zararlı alışkanlığımdan 1. hafta kurtuldum.Evimi devamlı yeniliyorum.Dün eski ayakkabilığım ani bir kararla gitti yerine balkonda eşimin tamir aletlerini koyduğu 3 çekmeceli dolap geldi hem çok daha şık durdu hemde ortalık genişledi.Bu arada 8 kilo fazlam var ve hemen bu akşam spora başlıyorum.ilk hedef zararlı alışkanlığımdan kurtulmaktı ve ben tam bir haftadır sağlıklı nefes alıyorum şimdi ikinci hedef fazla kilolara bye ve 8 verdikten sonra en çok istediğim daracık düşük bel bir kot pantolon altınada topuklu ayakkabı giymek.;))Bu arada bu gün notalı harika bir çanta siparişi verdim gelir gelmez paylaşacağım

Hiç yorum yok: