27 Aralık 2009 Pazar

yep yeni bir yıl,yeni kıpırtılar

ne zamandır yazmıyordum yazayım dedim iyi etmişim değilmi?O kadar çok özledim ki içimi dökmeyi bu aralar okul canımdan bezdirmek üzere geri sayım aşamasındayım her şeye nanik yapasım var derslerde bol bol şarkı söyleyesim var yeni bir yıl geliyor ondan herhalde.İçim kıpır kıpır sanki her an birşeyler olucak hayatım güpgüzel değişecek bir sihirli değnek değecek uyandığımda büyük aşk küçük aşk yanımda yepyeni bir sayfa açacağız bu hayata yeniden dipdiri bir bebek gibi sağlıklı o kilometre başlayacağız hayata.Bu aralar çok şımarığım kendi içimde dün aldığım siyah hırka bile birde tüylü taç beni oğlumun yaşındaymışımda bir oyuncak sahibi olmuşum gibi sevindirdi şımarttı beni.Bu sabah anadolu lisesi sınavı vardı bütün evraklarım hazır beni bekliyordu kalktım üstümü giyindim ama gitmedim gidemedim.Bir güç beni tuttu.Biliyorum yeni yılda bir şeyler öyle güzel değişecek ki:)) her şey öyle daha daha güzel olucak ki:))herkezin yeni yılı sağlıklı ,bol huzurlu bol paralı geçmesi dileğiyle unutmamalı ne görüyorsak oyuz hep iyi olanı ümüt etmeli bundan asla ama asla vazgeçmemili öyle içten öyle inanarak istemeli

Hiç yorum yok: