17 Nisan 2009 Cuma

SON ZAMANLARDA BİR BEN BİRDE O ROMAN

Ne zaman dır bende bir tutukluk blogunma hiç bir şey yazamadım.Yazmaktan çok okumaya adadım son zamanlarda kendimi.Bana göre sihirli bir kalemi olan yazdıklarını okuduğunuz zaman kendinizi çok farklı zamanlarda farklı karakterlerde bulmanızı sağlayan nermin bezmen okuyorum bu aralar.Daha doğrusu okudum.Daha önce nermin bezmenin sır ve auroranın incilerini okumuş fevkalade etkilenmiştim.Son iki haftadırda kurt seyit i okudum inanılmaz güzel bir kitap.Herkeze şimdiden tavsiye ederim.Yazarın dedesini yaşadığı gerçek öyküyü anlatan bu roman iki ayrı kitaptan oluşuyor.Okurken sevinci öfleyi mutluluğu kıssadan hisse hayat adına alınması gereken dersleri öğreniyorsunuz her bir sayfada.Ellerine sağlık Bezmen diyorum başka bir şey demiyorum kitap hakkında.Bu arada müzik odam başarıyla tamamlandı.Daha önceki yazılarımdan birinde sizlerle odanın resimlerini paylaşıcağımı söylemiştim ama olayın büyüsüne kapıldığım için ilk fotoğrafını çekmeyi unuttum bu yüzden tekrar fotoğraf çekmek uygun olurmu diye düşündüm.Bütün herkezin huzurunda izmir Hoca Ahmet Yesevi Lisesindeki bütün emeği, alın teri geçen çocuklarıma çok teşekkür ediyorum.Tekrar görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok: