12 Şubat 2009 Perşembe

müzik odam









tatil başladı ve bitti derken bir okul haftasını daha geride bırakmanın gururunu yaşıyorum içimde.Bu hafta öğrencilerimle sohbet ederek yeni dönemde nasıl ders işleyeceğimizi anlatarak ve müzik odasını nasıl adam gibi yaparız diye tartışarak geçti.Müzik odasına acilen el atmam lazım okulun bunun için gerekli parası yok ve haliyle iş bana veçocuklarıma düşüyor(bu arada çocuklarımın her biri 18 yaşında:)))nasıl yapsan ne renge boyasam bilmiyorum zaten çok küçük hatta çok çok küçük bir oda.ilk iş tebeşirli olan yazı tahtasını derhal beyaz dizekli yapmak(çok pahalı nasıl olacak bilmiyorum)duvarları açık bir renk istiyorum ama yinede kararsınım,perdelerin nasıl olması gerektiği konusunda bir fikrim de yok.neden dekorasyon işlerinde bu kadar beceriksizim ayrı muamma.Neyse bir şekle sokmak için bütün kapasite düşünüyorum

Hiç yorum yok: